Deweloperzy
Z racji naszych wieloletnich doświadczeń w obsłudze budynków przejmowanych od deweloperów proponujemy Państwu sprawdzony i uniwersalny dla wszystkich typów nieruchomości zakres czynności w ramach administrowania i zarządzania nieruchomościami. Dodatkowo proponujemy szereg indywidualnie uzgadnianych usług z zakresu doradztwa, które pozwalają na spokojne i bezpieczne przekazanie inwestycji w zarząd właścicielski.
Obsługa administracyjna i zarządzanie
- bieżąca kontrola i aktualizacja stanu prawnego nieruchomości;
- pozyskiwanie ofert usługodawców, negocjowanie warunków umów;
- pozyskiwanie ofert ubezpieczenia nieruchomości wspólnej, monitoring likwidacji szkód;
- nadzór nad kompleksowym utrzymaniem porządku i czystości w częściach wspólnych nieruchomości, oraz na terenie przylegającym;
- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji nieruchomości;
- obsługa użytkowników i właścicieli lokali za pomocą kontaktu telefonicznego, Internetu, spotkań osobistych oraz korespondencji tradycyjnej;
W ramach zarządzania nieruchomością poza bieżącym administrowaniem odpowiadamy za:
- negocjowanie i zawieranie na swój rachunek wszelkiego rodzaju umów dotyczących nieruchomości (na przykład umów ubezpieczenia nieruchomości, monitoringu, likwidacji szkód);
- opracowanie i systematyczną aktualizację planu zarządzania nieruchomością;
- podejmowanie działań mających na celu optymalizację kosztów utrzymania nieruchomości, w tym poszukiwanie dodatkowych przychodów, i elementy doradztwa podatkowego;
- opracowywanie wariantów oszczędzania i pozyskiwania środków na inwestycje;
- reprezentowanie właścicieli przed wszelkimi organami administracji państwowej, instytucjami i firmami zewnętrznymi;
Obsługa techniczna:
- prowadzenie książki obiektu budowlanego i dokumentacji technicznej nieruchomości;
- organizowanie okresowych przeglądów technicznych nieruchomości;
- opieka konserwatorska nad częściami wspólnymi budynku i urządzeniami technicznymi, w tym gotowość do usuwani awarii i ich skutków;
- prowadzenie wykazu ustereki monitorowanie ich usuwania;
- planowanie, organizacja i nadzór nad pracami remontowymi oraz modernizacyjnymi;
Obsługa finansowa:
- rozliczanie użytkowników lokali do momentu ukonstytuowania się Wspólnoty;
- przygotowanie wstępnego planu finansowo- gospodarczego nieruchomości;
- przygotowanie symulacji opłat dla przyszłych nabywców lokali;
Doradztwo:
- organizacja struktury formalnoprawnej nowej nieruchomości (organy reprezentujące, regulaminy, statuty etc.);
- przygotowanie założeń dotyczących sposobu monitoringu i obsługi obiektu przez firmy zewnętrzne (utrzymania czystości, pielęgnacji zieleni, ochrony, portierni, consierge).